درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین و معتبرترین سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی و آموزش

بهترین و معتبرترین سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی و آموزش در این بخش معرفی می گردد. درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی به صورت رایگان یا ویژه در سایتهایی که در ادامه معرفی می گردد می تواند کاملا مفید باشد.

1- سایت ایران مدرس: به جرات می توان گفت، ایران مدرس www.IranModares.com بهترین سایت برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی است. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایتی است که در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارد و تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس از کل ایران تبلیغات تدریس خودشان را در ان ثبت نموده اند. مزیت ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس این است که در این وب سایت فقط اگهی های مرتبط با تدریس ثبت می گردد و بنابراین درج تبلیغ در آن بازدهی بالایی دارد. ایران مدرس از نظر گوگل بهینه است و بیش از 10000 جزوه آموزشی، جزوه کنکور، نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی، حل تمرین و حل المسائل و .... در آن ثبت شده است و آگهی های تدریس ویژه در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد. برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.

iranmodares

2- سایت تدریس ریاضی: اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و یا آموزشگاه تدریس خصوصی و یا گروه اموزشی در زمینه تدریس ریاضی دارید، سایت www.tadris-riazi.com بهترین گزینه برای ثبت اگهی و تبلیغات شما است. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه اگهی و تبلیغات اموزش و تدریس ریاضی فعالیت دارد. بنابراین تمامی بازدید کنندگان از این وب سایت افرادی هستند که در زمینه اموزش ریاضی نیازمند ارائه خدمات می باشند. با ثبت تبلیغ تدریس ریاضی در این وب سایت، آگهی شما در معرض دید افرادی قرار می گیرد که از طریق موتورهای جستجو و از جمله گوگل در جستجوی پیدا کردن مدرس ریاضی و یا آموزشگاه تدریس ریاضی بوده اند.

3- سایت سودایران: وب سایت سودایران www.soodiran.com در راستای درج آگهی رایگان در اینترنت و ثبت تبلیغات رایگان ایجاد شده است. در این وب سایت به تعداد نامحدود می توانید تبلیغات اینترنتی رایگان ثبت کنید. با عضو شدن در وب سایت سودایران می توانید آگهی رایگان اینترنتی درج نموده و با ثبت تبلیغات اینترنتی در آن، کسب و کار خود را بهبود ببخشید. بازاریابی و تبلیغات در اینترنت می تواند منجر به افزایش درآمد شما گردد. یکی از مزیتهای دیگر سودایران به عنوان یک سایت آگهی، درج آگهی و تبلیغات شما به منظور افزایش فروش کالا و خدمات میباشد. در این وب سایت هم یک بخش تخصصی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی در نظر گرفته شده است (http://teaching.soodiran.com/). ثبت تبلیغات تدریس در این وب سایت هم بازدهی بالایی دارد و برای جذب شاگرد می تواند کاملا موثر و خوب باشد.


4- سایت ایستگاه برق: سایت ایستگاه برق در زمینه آگهی و تبلیغات برق صنعتی، تجهیزات صنعت برق، خدمات برق رسانی و .... فعالیت دارد. در این وب سایت یک بخش برای ثبت تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی برق، نرم افزارهای برق، تدریس برق صنعتی و .... در نظر گرفته شده است. اگر در زمینه آموزش و تدریس برق و برق صنعتی و دروس مهندسی برق فعالیت دارید سایت ایستگاه برق، علاوه بر سایتهای بالا، می تواند گزینه خوبی برای درج تبلیغات شما باشد. آدرس سایت ایستگاه برق به صورت http://www.istgahebargh.com/ است. حین ثبت آگهی در زمینه تدریس خصوصی برق در این سایت زیر گروه تدریس برق و مهندسی برق را انتخاب نمائید.

5- سایت ایران کنکور: اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کنکور، مشاوره کنکور و انتخاب رشته و .... فعالیت دارید سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com  گزینه بسیار خوبی برای ثبت آگهی و تبلیغات شما است. ایران کنکور به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات کنکور و تدریس کنکور و .... فعالیت دارد و به این دلیل در این زمینه کاملا بهینه است. همانطور که می دانید تدریس خصوصی در زمینه دروس کنکوری درآمد بالایی دارد و با ثبت تبلیغات در ایران کنکور می توانید در این زمینه شاگرد جذب کنید.

اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارید، با ثبت آگهی در سایتهای معرفی شده به راحتی شاگرد جذب کنید. درج آگهی تدریس در سایتهای ذکر شده کاملا رایگان است ولی در همه ی آنها امکان ثبت کردن آگهی ویژه و افزایش بازدهی تبلیغات شما وجود دارد. سایتهای معرفی شده تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی تدریس خصوصی و آموزش ایران هستند.

منبع: آگهی رایگان تدریس خصوصی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.